Optimizacija spletnih strani za lokalna iskanja

optimizacija spletnih straniPredpostavimo, da želite optimizarati spletno stran lokalne pekarne za spletne iskalnike. Pekarna, ki jo optimizirate nima spletne prodaje zato se moramo pri optimizacija osredotočit na lokalizacijo. Večina iskalnikov prepozna vašo lokacijo in priredi iskalne rezultate tako, da najbolj ustrezajo vaši lokaciji. Izziv je doseči, da ko nekdo iz Maribora išče besedno zvezo “sveži rogljički” takoj najde vašo pekarno saj je locirana v centru mesta. Poskrbeti moramo, da bodo iskalniki prepoznali kje je podjetje, ki ga optimiziramo locirano.

Pomembne so ključne besede

Vsebina je ključ do uspeha vsake uspešne optimizacije spletne strani. Vedno moramo poskrbeti, da imamo na strani  dovolj kakovstne vsebine. Zelo pomembno je, da je vsebina unikatna in predstavlja dodano vrednost za obiskovalce. Iskalniki namreč merijo čas in gibanje obiskovalcev po spletni strani in tako ugotavljajo pomembnost vaše vsebine. Pri lokalni optimizaciji je pomembno, da med ključne besede vključite tudi ime kraja kjer se nahajat. Ni potrebno, da v vsakem stavku ponavljate iz kod ste, preprosto pskrbite, da bodo ljudje iz prebrane vsebine jasno izvedeli kje se nahajate.

Naj bo naslov podjetja vedno prisoten

Spletne strani, ki so dobro optimizirane za lokalno iskanje imajo v večini v nogi vsake strani navedene kontakne podatke. Seveda ne bo dovolj, če boste navedli samo kontaktni e-mail naslov in telefonsko številko. Dobro je, da navedete tudi naslov podjetja oz. lokacijo poslovne enote. Iskalniki bodo tako lahko enostnavno vašo podjetje tudi locirali in s tem uvrstili v index lokalnega iskanja.

Uporabite zemljevid

V praksi se je pokazalo, da se pri optimizaciji spletnih strani za lokalna iskanja zelo dobro obnese uporaba zemljevida. V svojo spletno stran vgradite zemljevid na katerem je označen vaša lokacija. Verjetno boste z malo truda to lahko storili sami, izkušen programer pa s tem res ne bi smel imeti veliko dela.

Povežite spletno stran z Google+ poslovnim računom

Glede na to, da je danes Google najbolj razširjen iskalnik je pametno uporabiti vsa njihova orodja za gradnjo blagovne znamke in pozicioniranje spletne strani. Google+ poslovni račun je idealni kanal, da googlu poveste kdo ste in kje se nahajate. In najpomembenje, spletno stran tako v googlu povežete z vašim podjetjem. Google+ poslovni profil bo od vas zahteval vnos podatkov kot so lokacija, spletna stran, delovni čas, naslov podjetja itd. Vsi podatki omogočajo, da vas bodo lokalni iskalci na internetu hitreje našli.

Našteli smo samo najpomembnejše elementi pri lokalizaciji vaše spletne strani. Veliko več si lahko o sami optimizaciji spletne strani preberete tudi tukaj. V kolikor sami niste najbolj vešči optimizacije in spletnega marketinga vam lahko to uredijo agencije. Tudi, če se boste dela lotili na koncu sami pa lahko samo za mnenje še vedno povprašate strokovnjake.

This entry was posted in Tečaji jezikov. Bookmark the permalink.